De beurs werd gekenmerkt door een paviljoen Modaespaña , bestaande uit dertien merken presenteerden hun nieuwe collecties voor de lente / zomer 2017. In aanvulling op een prominente plaats in de hallen, drie Spaanse merken, plaats Wom & Now, Anna Mora / Brunella en Mayoral had de gelegenheid om deel te nemen aan de parades van de wedstrijd.

Merken als Peace & Love van Calao, Alba Conde, Anna Mora / Brunella en Dario Beltrán, alle veteranen van de Russische markt , die zijn verbonden, voor de eerste keer, de Catalaanse Wom & Now , ook aanwezig op de catwalk van het evenement.

Ysabel Mora. Maak klik om te kopen
Lingerie Hall Mode Lingerie & Swim Moskou werd vertegenwoordigd door vijf nationale merken: Gisela, Massana, Jaycris, Selmark en Ysabel Mora. CPM edities in 2017 zijn gepland op de volgende data: van 20-23 februari 2017 en van 30 augustus tot 2 september 2017.

Mayoral inzet voor de Russische markt
M ayoral nog steeds inzetten voor de Russische markt.
Infatil fashion segment CPM Kinderen hadden ook een prominente plaats op de beurs. Losan keerde terug naar de concurrentie na enkele jaren van afwezigheid . Mayoral Conguitos en hebben ook niet gefaald in september van dit jaar. Als er iets boeit het Russische publiek voor de komende jaren is de Spaanse kinderkleding , zoals werd aangetoond met het succes van de dagelijkse parade van Mayoral, een bedrijf met een lange ontwerp op de Russische markt.
Bekijk meer replica Zwitserse en Breitling horloges
Infatil fashion segment CPM Kinderen hadden ook een prominente plaats op de beurs. Losan keerde terug naar de concurrentie na enkele jaren van afwezigheid . Mayoral Conguitos en hebben ook niet gefaald in september van dit jaar. Als er iets boeit het Russische publiek voor de komende jaren is de Spaanse kinderkleding , zoals werd aangetoond met het succes van de dagelijkse parade van Mayoral, een bedrijf met een lange ontwerp op de Russische markt.
没有评论:
发表评论