replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月12日星期五

Cabane de Zucca - Bloed

Vandaag draag ik een zeer blobby horloge en toen ik voor het eerst kreeg, dacht ik dat het me denken aan bloedcellen.
Mijn voorgevoel was eigenlijk correcte naam van dit horloge is Bloed.
Het is door de Cabane de Zucca, die een scala aan designer horloges met het concept dat Zucca levert een beetje biologische kruiden in ons dagelijks leven '. Het merk maakt deel uit van de A-net Inc groep die werd opgericht in augustus 1996 (hetzelfde jaar als de eerste Zucca horloges). Het is sterk gekoppeld aan (en mogelijk eigendom van of beheerd door) designer Issey Miyake (wie ik denk dat ik las was ooit achter Zucca merk).
Dit horloge werd uitgebracht in 2002 en kwam in 3 kleuren, dit is de zwarte versie. Het heeft een kleine 3-draaiknop met een gele kroon op de 08:00 positie. gezicht van het horloge heeft een puntpatroon, en er is een grote Z in een ruitvorm naar de bodem (die een Zucca logo moet zijn). De handen zijn oranje, en de tweede hand is gebogen met de cirkelvormige (bloedcel) vorm in het midden.
De band is van rubber, en volgt het thema bloed met grote bloedcel vormige blobs gelijkmatig verdeeld langs de band. De gesp is vrij ongebruikelijk, omdat elk uiteinde aa plastic clip die vastzit op een dunne gedeelte aan de andere kant van de band.
Het maakt gebruik van een Seiko 7N01 module, met een volledige modelnummer van 7N01-0BF0. Het heeft een catalogus aantal AWDT003, en een originele verkoopprijs van 12.000 yen.
bekijk meer Replica horloges Zwitserse en chopard xtravaganza

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex