replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月14日星期日

Timex Skiathlom - Blauw met hars band.

Al heel vroeg in mijn bloggen, ik op de hoogte van een ongewone horloge genaamd de Timex Skiathlom (hoewel het vaak verkeerd geciteerd als Skiathlon). In dat bericht vermeld ik dat er een ander kleurenschema, en er was een hars riem optie.
Ik heb nu kreeg een van die hars riem, alternatieve versies van de kleur, en dat is wat ik het posten vandaag.
De Skiathlom kwam rond 1987 (het handelsmerk werd geregistreerd in 1986), en klaar was in 1993 (als het handelsmerk vervolgens werd beëindigd). Het was gericht op skiërs, met grote knoppen die bediend kan worden met handschoenen, en een externe temperatuursensor. Een surf versie met de naam K-28 Surf werd ook uitgebracht en had slechts cosmetische verschillen.
Het horloge heeft een twee-regelig LCD-display (6 cijfers per lijn), met de dag maand en datum op de top en de tijd hieronder. De temperatuur wordt weergegeven langs een balk aan de top (ongeveer 3C per blok, maar de schaal is niet helemaal eens), of kan worden weergegeven als cijfers vervangen van de datumweergave. Het heeft ook alarm, timer en chronograaf functies.
Het horloge is gemaakt in Korea, en maakt gebruik van een 2016FA (CR2016) cel
bekijk meer horloges replica en chopard miglia gmt

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex